Područje pedagogije
- Jesper, J. Od odgoja do odnosa: autentični roditelj - kompetentna djeca. Harfa d.o.o. , 2019.
- Jesper J. Coaching za roditelje: opušteno odgajanje, Planetopija d.o.o., 2019.
- Jesper J. Četiri vrijednosti, Harfa d.o.o., 2018.
- Jesper J. Pet temelja obiteljskog života: Kako funkcionira odgoj, Harfa d.o.o., 2020.
- Jesper J. Sačuvati ljubav, Harfa d.o.o., 2018.
- Jesper J. Agresivnost: Novi i opasan tabu, Harfa d.o.o., 2018.
- Jesper J. Kako biti vođa vučjeg čopora? Ocean More d.o.o., 2018.
- Jesper J.; Øien, M. Prostor za obitelj, Juul do.o., 2011.
- Jesper J. Biti otac, biti muškarac. Harfa d.o.o., 2020.
- Jesper J. Kako s ljubavlju reći ne: Jasni roditelji- snažna djeca. Harfa d.o.o., 2021.
- Jesper J.; Hoeg, P. Empatija: Kako zajedništvo osnažuje djecu Harfa d.o.o., 2020.
- Jesper J. Poštovanje, povjerenje i ljubav: Što djeca trebaju od nas?, Harfa d.o.o 2020.
- Tsabary, S. Supermoćni: Transformirajte anksioznost u hrabrost, samopouzdanje i otpornost. Harfa d.o.o., 2022.
- Tsabary, S. Svjesni roditelji: Mijenjamo sebe, osnažujemo svoju djecu. Harfa do.o., 2019.
- Tsabary, S. Osviještena obitelj – Kako odgojiti samostalno dijete puno samopouzdanja. Planetopija d.o.o., 2018.
- Stahl, S.; Tomuschat, J. Toplina gnijezda koja daje krila: Pružiti oslonac i pokloniti slobodu – odgoj bez odgajanja. Harfa d.o.o., 2021.
- Batllori, J.; Fontan S.; Lozano, E. Velika knjiga igara 2- 250 najboljih igara za svaku dob. Profil, 2008.
- Rajović, R. Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ- NTC sustav učenja. Harfa d.o.o., 2017.
- Rajović, R. IQ djeteta – briga roditelja – NTC sustav učenja. Harfa d.o.o., 2017.
Područje psihologije
- Buljan Flander i sur. (2021). Znanost i umjetnost odgoja. Praktični priručnik o suvremenom odgoju za roditelje i odgojitelje. Geromar.
- Gjurković, T. (2019.) Terapija igrom. Kako razviti vještine za razumijevanje djeteta i produbiti odnos s njim. Harfa.
- Siegel, D. J. i Bryson, T. P. (2015). Razvoj dječjeg mozga. 12 revolucionarnih strategija integriranog pristupa za poticanje razvoja zdravoga dječjega uma, preživljavanje svakodnevnih roditeljskih borbi i za poticanje cjelokupnoga rasta. Harfa.
- Diamond, M. i Hopson, J. (2006). Čarobno drveće uma. Kako razvijati inteligenciju, kreativnost i zdrave emocije vašeg djeteta od rođenja do adolescencije. Ostvarenje.
- Spitzer, M. (2018): Digitalna demencija. Kako mi i naša djeca silazimo s uma. Naklada Ljevak.
- Tatalović Vorkapić, S. (2020). Psihologija privrženosti i prilagodba u dječjem vrtiću. Psihologija dobrobiti djece vol. 1. Učiteljski fakultet u Rijeci.
- Jull, J. Paket knjiga Jespera Juula. Harfa.
- Gotman, J. i DeClaire, J. (2022). Kako odgojiti emocionalno inteligentno dijete. Harfa.
- Plahutar, A. (2017). Što veseli malog tigra!? Priručnik s primjerima aktivnosti za poticanje spoznajnog razvoja predškolskog djeteta prema načelima NTC-ova sustava učenja. Hrvatska Mensa.
- Ljubetić, M. (2012). Nosi li dobre roditelje roda? Odgovorno roditeljstvo za kompetentno dijete. Profil.
- Plummer, M. D. (2010). Dječje igre za razvoj socijalnih vještina. Naklada Kosinj.
- Bailey, G. i Law, F. (2019). Izumi i otkrića. 4 STEM knjige. Materijali. Konstrukcije i građevine. Alati i strojevi. Energija i gibanje. Novi izrazi.
- Neufeld, G. i Mate, G. (2022). Budite tu za svoju djecu. Zašto roditelji moraju biti važniji od vršnjaka. Harfa.
- Markham, L (2022). Smiren roditelj, sretna djeca. Kako prestati vikati i početi se povezivati. Harfa.
- Faber, J. i King, J. (2022). Kako razgovarati da bi vas mala djeca slušala. Vodič za preživljavanje života s djecom u dobi od 2 do 7 godina. Harfa.
- Siegel, D. J. i Bryson, T. P. (2017). Disciplina bez drame. Integrirani pristup za smirivanje kaosa i poticanje razvoja dječjeg uma. Harfa.
- Nathan. E. (2022). Ti si moje sve. Roditelj kakav želim postati, dijete kakvo se nadam odgojiti. Planetopija.
- Montgomery, H. (2020). Doba vrtića. Oceanmore.
- Jenson, K. A. (2022). Razgovarajmo o lošim slikama. Zaštita djece od neprimjerenih sadržaja. Salesiana.
- Grigoletto, S. (2022). Knjiga za nesavršene roditelje. Salesiana.
- Clarke Fields, H. (2022). Odgajanje dobrih ljudi. Egmont.
- Montessori, M. (2023). Otkriće djeteta. Salesiana.
- West, S. R. i Sarosy, J. (2021). Kako pričati priče djeci. Stilus knjiga.
- Shaw. R. (2009). Epidemija popustljivog odgoja. Zašto su naša djeca nevesela, nezadovoljna, sebična… te kako im pomoći. V.B.Z.
- Buljan Flander, G. i Roje Đapić, M. (2020). Dijete u središtu (sukoba). Razvod roditelja, visoki konflikt i otuđenje: Znanost, teorija i klinička praksa. Geromar.
- Abbot, J. i Menendez-Ponte, M. (2020). Velika knjiga emocija. Učimo i rastimo uz 30 zabavnih priča o emocijama. Planetopija.
- Willey, K. (2020). Diši kao medo. Harfa.
- Bucay, J. i Bucay, D. O roditeljima i djeci. Fraktura.
- Filliozat, I. (2019). Sve smo pokušali. Protivljenje, plač i ispadi bijesa: kako bez muke i sukoba proživjeti razdoblje od djetetove 1. do 5. godine? Egmont.
Područje edukacijske rehabilitacije
- Tatjana Tkačenko (2012). Velika knjiga aktivnosti i vježbi za razvoj fine motorike, Planet Zoe.
- Gunilla Thunberg, Anna Carlstrand, Britt Claesson, Anna Rensfeldt Flink (2018). Započnimo – tečaj komunikacije i potpomognute komunikacije za roditelje, Golden marketing – Tehnička knjiga.
- Andrea Davis, Lahela Isaacson, Michelle Harwell (2021). Strategije Floortimea za poticanje razvoja djece i adolescenata, Ostvarenje d.o.o.
- Tatjana Gjurković (2018). Terapija igrom – Kako razviti vještine za razumijevanje djeteta i produbiti odnos s njim, Harfa.
- Marina Mađerić (2022). Elena – s autizmom u školu, FoMa.
- Carol Stock Kranowitz (2018). Igre za senzornu integraciju – aktivnosti za djecu s poteškoćama osjetilne obrade, Ostvarenje d.o.o.
- Željka Vučinić (2019). Vježbam – rastem – priručnik za poticanje razvoja djece, Zagreb, Medicinska naklada.
- Davina (2014). Moja kišna djevojčica, Profil knjiga d.o.o.
- Izabela Sorić (2014). Samoregulacija učenja, Naklada Slap.
- P. Cooper, L. Hughes (2009). Razumijevanje djece s ADHD sindromom i pružanje potpore, Naklada Slap.
- Mirna Brođanac (2022). Lanina škola, Naklada Ljevak.
- John Medina (2021). Pravila mozga za razvoj, Stilus knjiga d.o.o.
- Robert Melillo (2016). Isključena djeca, Harfa.
- Ellen R. Daniels & Kay Stafford (2003). Kurikulum za inkluziju : razvojno-primjereni program za rad s djecom s posebnim potrebama, Udruga roditelja „Korak po korak“, Zagreb.
- Kristina Bucci-Ivis (2021). Ivanova vrtićka priča : knjiga za roditelje i odgojitelje, Dječji vrtić Pula.
- Smiljana Zrilić (2022). Djeca s teškoćama u inkluzivnom vrtiću i školi – Suvremeni pristup i metode učenja, Hrvatska sveučilišna naklada.
- Steve Silberman (2021). Neuroplemena – nasljeđe autizma i kako da bolje razumijemo ljude koji razmišljaju na drukčiji način, Hrvatska liječnička komora.
- Gordana Buljan Flander, Dubravka Kocijan Hercigonja, Dinka Vučković (2004). Hiperaktivno dijete, Naklada slap.
Područje logopedije
- Andrešić,D.,Benc Štuka,N. (2010). Kako dijete govori, Zagreb, Planet Zoe
- Apel,K. i Masterson, J. (2004). Jezik i govor od rođenja do šeste godine , Zagreb, Ostvarenje
- Čudina-Obradović,M. (1995). Igrom do čitanja , ŠK, Zagreb
- Galić-Jušić,I. (2022). Mucanje , Naklada Slap
- Greenspan,S. I Lewis,D. (2004). Program emocionalnog poticanja govorno-jezičnog razvoja, Ostvarenje, Zagreb
- Herljević,I. i Posokhova,I. (2002). Govor, ritam, pokret, Ostvarenje, Lekenik
- Horvat-Vukelja,Ž. I Pribić,S.(2005). Slikopriče 1 i 2, Zagreb, Školska knjiga
- Hrvatsko logopedsko društvo, (2019). / Podružnica splitsko – dalmatinske županije: Logopedski vodič Splitsko – dalmatinske županije, Split
- Kuvač Kraljević, J. (2015). Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama, Zagreb, ERF
- Lanc,S./Vincek Slunjski,M. (2021). Iz vrtića u školu, vježbenica za razvoj predčitačkih vještina, Zagreb, Naklada Ljevak
- Matijević,K.(2019). Progovorimo lako - pokaži mi kako!, Zagreb, Planet Zoe
- Posokhova,I. (2005). Izgovor – kako ga poboljšati, Zagreb, Ostvarenje
- Posokhova,I. (2007). Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju, Zagreb, Ostvarenje
- Rade,R. (2002). Malo dijete i prostor, Foma,Zagreb
- Rade,R. (2003). Poticanje ranog govorno-jezičnog razvoja, Foma, Zagreb
- Rade,R. (2015). Mala djeca s komunikacijskim teškoćama, Foma,Zagreb
- Starc i suradnici (2004). Osobine i psihološki uvjeti razvoja djece predškolske dobi, Golden marketing- Tehnička knjiga,Zagreb
* * * * *
Internetski portali i aplikacije
Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu / hurid.hr
ICT-AAC – besplatne aplikacije za poticanje jezično-govornih vještina
Izdavačka kuća Foma / priručnici za roditelje i odgojitelje / priprema za školu
Izdavačka kuća Harfa / priručnici za roditelje
Izdavačka kuća Planet Zoe / izdanja praktične logopedije
Kokolingo.hr / aplikacija za poticanje jezično-govornih vještina
Logoped.hr / internetski portal koji uređuju logopedi za roditelje , odgojitelje i učitelje